فروش سنگ آنتیک 09120680485

قیمت سنگ های آنتیک(تزئینی،قیچی و پازل),سنگ اسلب و صراحی ,سنگ های ساختمانی نما

فروش سنگ آنتیک 09120680485

قیمت سنگ های آنتیک(تزئینی،قیچی و پازل),سنگ اسلب و صراحی ,سنگ های ساختمانی نما

فروش سنگ آنتیک 09120680485

فروش سنگ آنتیک مستقیم از درب کارخانه

فروش انواع سنگ تایل ، سنگ دکوراتیو ،سنگ آنتیک و طرح سنگ و اسلب و CNC

سنگ آنتیک آریا ، تولید کننده سنگ آنتیک ،قیچی ، پازل و سنگ تزئینی ساختمانی،مورد کاربرد در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان

مدیریت فروش کارخانه :

09120680485

دفتر فروش کارخانه :

08644244130

عرفانی

  • ۰
  • ۰

آیا با انواع سنگهای تزئینی ساختمان آشنایی دارید؟ آیا می دانید بازار خرید انواع سنگ و مصالح ساختمانی، سنگ های تزئینی درجه یک را با قیمت های مناسب در اختیار سازندگان و طراحان قرار می دهد؟
سنگ های تزئینی از ترکیب سنت و مدرنیته ایجاد شده و از آنجا که سلیقه انسان در ساخت آن دخیل است بسیار متنوع و مورد پسند طراحان قرار دارد. از انواع سنگهای تزئینی ساختمان می توان در طراحی دکوراسیون فضای داخلی و نمای خارجی بنا استفاده نمود.

انواع سنگهای تزئینی

سنگ مالون، سنگی تراشیده و چکش خورده است که به وسیله ضربات پتک شکل هندسی منظم به خود می گیرد از انواع مالون که نوعی سنگ تزئینی محسوب می شود در نماکاری فضای داخلی ساختمان بسیار استفاده می گردد. سنگ آنتیک از ترکیب تراورتن و مالون بدون تغییر رنگ و با هنر دست، ساخته می شود. دوام، قیمت مناسب و نصب آسان از ویژگی های سنگ آنتیک است و همین خصوصیات استفاده از انواع این محصول را در طراحی داخلی و خارجی ساختمان افزایش داده است از دیگر سنگهای تزئینی می توان به سنگ کامپوزیت، سنگ قیچی و سنگ پازل اشاره نمود.


خرید سنگ


بازار خرید انواع سنگ و مصالح ساختمانی توانسته با عرضه متنوع ترین سنگهای تزئینی به قیمت مناسب رضایت خاطر سازندگان را فراهم آورده و بیش از پیش در این عرصه موفق باشد.
  • ۹۶/۰۱/۰۷
  • مدیریت فروش : عرفانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">