فروش سنگ آنتیک 09120680485

قیمت سنگ های آنتیک(تزئینی،قیچی و پازل),سنگ اسلب و صراحی ,سنگ های ساختمانی نما

فروش سنگ آنتیک 09120680485

قیمت سنگ های آنتیک(تزئینی،قیچی و پازل),سنگ اسلب و صراحی ,سنگ های ساختمانی نما

فروش سنگ آنتیک 09120680485

فروش سنگ آنتیک مستقیم از درب کارخانه

فروش انواع سنگ تایل ، سنگ دکوراتیو ،سنگ آنتیک و طرح سنگ و اسلب و CNC

سنگ آنتیک آریا ، تولید کننده سنگ آنتیک ،قیچی ، پازل و سنگ تزئینی ساختمانی،مورد کاربرد در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان

مدیریت فروش کارخانه :

09120680485

دفتر فروش کارخانه :

08644244130

عرفانی

  • ۰
  • ۰

سنگ مرمریت جوشقان برای نما داخلی ساختمان- سنگ مرمریت جوشقان برای نما داخلی ساختمان


یکی از سنگ های بسیار پر طرف دار در نمای داخلی ساختمان ها سنگ های مرمریت هستند. سنگ مرمریت جوشقان با دارا بودن بازی رنگ بسیار زیبا، باعث به وجود آمدن یک معماری گرم در ساختمان شما خواهد شد.


اغلب افراد خوش ذوق و خوش سلیقه برای نمای داخل ساختمان خود، استفاده از سنگ با بازی رنگ طبیعش را به استفاده از پوشش های مصنوعی مثل سرامیک و کاغذهای رنگی ترجیح می دهند. کسانی که سنگ را به عنوان نمای داخلی ساختمان خود قبول می کنند باید این امر را بپذیرند که که سنگ ها، جسمی هستند که در دل طبیعت تشکیل شده اند و نمی توانند یکنواخت باشند. اما همین یکنواخت نبودن باعث می شود، در اثر مرور ایام تکراری نشوند بلکه با گذشت زمان بازی های رنگ طبیعیش هر روز زنده تر می شود و زیباتر جلوه می کند. سنگ های مرمریت معادن سنگ جوشقان یکی از سنگ های بسیار پر طرف دارد در نمای داخلی است. این سنگ با جلا پذیری فوق العاده و در کنار آن، بازی رنگ فوق العاده ای که دارد هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند. سوپر ممتاز این سنگ دارای ضمینه یک دست سفید و بدون هیچ بازی رنگی است. این سنگ در مکانهای کم نور که از نورهای رنگی مثل هالوژن ها یا نوارهای ال ای دی رنگی استفاده می شود، بسیار به نور پردازی کمک می کند و فضای دل انگیز و رویایی را به وجود می آورد. سنگ ممتاز این سنگ دارای ضمینه سفید و با بازی رنگ نوار قلبی برای نما و کف مکانهای مسکونی و اداری بسیار مناسب است و باعث به وجود آمدن یک معماری گرم و دل انگیز در ساختمان می شود. استفاده از این سنگ در اتاق های خواب بسیار مرسوم است. سنگ درجه یک این مرمریت دارای ضمینه سفید و دارای گل های مثل درخت به است( گلبهی) که دارای رنگ های قهوه ای هستند. این سنگ در ترکیب با چند گلدان، صحنه بی نظیری از یک مکان طبیعی را درخانه به شما عرضه می کند. در کنار تمام این زیبایی ها، قیمت ارزان و مناسب این سنگ هر خریداری را مشتاق می کند.

کانال تلگرام سنگ آنتیک


https://telegram.me/Ariasang


09120680485  عرفانی




  • ۹۶/۰۱/۰۷
  • مدیریت فروش : عرفانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">